Положенння про академічну доброчесність.Система внутрішнього забезпечення якості освіти.

 

 

 Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО

  ПОЛОЖЕННЯ ПРО АКАДЕМІЧНУ ДОБРОЧЕСНІСТЬ

 

Лист МОН України щодо сприяння впровадження академічної доброчесності  в Україні

 

Відео "Якісна школа"

Відео "Інституційний аудит"

І. Критерії, правила і  процедури оцінювання здобувачів освіти закладу

 

 Початкова школа (1-4 класи)

 

НАКАЗ МІНІСТЕРСТВА ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ВІД 13 ЛИПНЯ 2021 Р.

№ 813

ПРО ЗАТВЕРДЖЕННЯ МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ ЩОДО ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ    Тут

 

ГІМНАЗІЯ (5-9 КЛАСИ)

 

§   Наказ МОН від 21.08. 2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти» (5-8 класи)

§   Наказ МОН від 13 квітня 2011 року №329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти» (9-11 класи)

ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА (наказ МОН №371 від 05.05.2008 р.)

ключові та предметні компетентності;

наскрізні вміння;

 

ціннісні ставлення.

 

ІІ Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу

СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.)

 

 ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ "Вчитель початкових класів, вчителя закладів загальної середньої освіти і початкової освіти"

 

ІІІ Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу

АТЕСТАЦІЯ. ЗМІНИ ДО ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»)