Положенння про академічну доброчесність.Система внутрішнього забезпечення якості освіти.
Внутрішня система якості освіти "Абетка директора"
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освіти в ЗДО
1. Критерії, правила і процедури оцінювання здобувачів освіти закладу
Початкова школа (1-4 клас)
Середня школа (5-9 класи)
ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ: ФОРМУВАЛЬНЕ, РІВНЕВЕ, ПОТОЧНЕ, ТЕМАТИЧНЕ, СЕМЕСТРОВЕ, РІЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ ТА ДПА
2. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності педпрацівників закладу
Процедура оцінювання педагогічної діяльності педагогічного працівника включає в себе атестацію та сертифікацію.
Атестація педагогічних працівників – це система заходів, спрямованих на всебічне та комплексне оцінювання педагогічної діяльності педагогічних працівників.
Атестація педагогічних працівників може бути черговою або позачерговою. Педагогічний працівник проходить чергову атестацію не менше одного разу на п’ять років, крім випадків, передбачених законодавством.
Положення про атестацію педагогічних працівників
СЕРТИФІКАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ (Положення “Про сертифікацію педагогічних працівників”, затверджене постановою КМУ №1190 від 27.12.2018 р.)
ПРОФЕСІЙНИЙ СТАНДАРТ "Вчитель початкових класів, вчителя закладів загальної середньої освіти і початкової освіти"
3. Критерії, правила і процедури оцінювання діяльності керівника закладу
АТЕСТАЦІЯ. ЗМІНИ ДО ТИПОВОГО ПОЛОЖЕННЯ ПРО АТЕСТАЦІЮ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
ПОВНОВАЖЕННЯ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ (СТАТТЯ 26 ЗУ «ПРО ОСВІТУ»)